25 Ekim 2018 Perşembe

Ödev 2

Merhaba arkadaşlar,

2. Ödev olarak MEB Talim Terbiye kurulu tarafından hazırlanıp bu eğitim-öğretim yılında yürürlüğe konmuş olan ortaokul ve lise öğretim programlarını karşılaştırmalı olarak incelemeniz gerekiyor. Programları şu linklerden indirebilirsiniz: 

Ortaokullar için:

Liseler için:
Bilgisayar Bilimi


Karşılaştırmalı olarak programları kısaca tanıtalım, ardından hangi başlıklar altında ne gibi bilgilere yer verilmiş. İçerik bakımından benzerlik ve farklılıkları neler? Bunları değerlendirelim. 

Öğretim programlarının öğeleri olan hedef durumları, öğretim durumları ve sınama durumları açısından karşılaştıralım. Başka bir deyişle hedefler/kazanımları, bunlara yönelik planlanmış içerikleri, bu içeriklerin nasıl bir yaklaşımla hangi öğretim yöntemleriyle verileceği, ölçme ve değerlendirmeye yönelik önerdiği yöntemleri irdeleyelim.  

Çalışmayı bir rapor haline getirirken çalışmanızı özetleyen tablo, infografik, şema, smartart, kavram haritası gibi materyal de hazırlayalım.

Teslim tarihi: 31 Ekim 2018 

Kolay gelsin,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder